MESERIAS. Pana sa ii antreneze pe Culio si Trica, Trombetta si-a facut mana cu elevii, in taberele de copii ale „rosso-nerrilor” DOVADA. Maurizio Trombetta a aparut in programul oficial al Milan Camp 2006 Pedagog. Tehnicianul care a resuscitat pe CFR, desi a fost primit cu reticenta si ironie, a fost in vara lui 2006 cadru didactic intr-unul dintre cantonamentele tinerilor milanezi Andrei Trifan Italianul care i-a condus pe ardeleni spre victoria de rasunet contra celor de la AS Roma, 2-1 in grupa A a Ligii Campionilor, si-a pornit cariera cu „munca de jos”. El a fost unul dintre cei alesi de AC Milan sa predea lectii de fotbal tinerilor inscrisi in tabara organizata de gruparea lui Berlusconi in regiunea Friuli-Venezia-Giulia. Mai exact, in urma cu doi ani, el a fost profesor la Milan Camp. Acest proiect anual al clubului lombard urmareste imbinarea utilului (antrenamente specifice) cu placutul (drumetii, spectacole artistice etc.) si este deschis tuturor persoanelor cu varste intre 9 si 18 ani, indiferent de sex. Stagiul se desfasoara pe durata a trei saptamani, dar cei inscrisi pot opta pentru a participa doar la una sau doua dintre acestea. Pretul variaza intre 480 si 1.200 de euro, in functie de timpul pe care doritorii vor sa il petreaca sub indrumarea cadrelor specializate, de bufetul si de echipamentul pe care acestia vor sa le primeasca de la organizatori.
Ora Activitatea 07.30 trezirea 08.00 micul dejun 08.45 antrenament 11.30 timp liber 12.45 pranz 13.30 relaxare (excursii, vizite la diferite obiective turistice etc.) 15.00 antrenament 17.30 turneu intre echipe formate din cei inscrisi in tabara 20.00 cina 21.00 spectacol de animatie (teatru, concerte, cinema etc.) 22.30 stingerea luminii
„Trombetta” este in afara numelui de familie al italianului si o marca de cafea in Peninsula, care costa 0,90 euro. De altfel, cafeaua nu prea se vinde, iar in supermarketurile din Roma se comercializeaza ca promotie cu 3,5 euro pentru cinci bucati cumparate. Cu toate acestea, nimeni nu se inghesuie. Marcile mai populare fac diferenta si se vand mult mai bine. (D.N.)